De urat am mai ura, dar hai sa haidem

Cred ca mi-as fi dorit sa va scriu de pe varful unui munte, dupa o istovitoare zi de sanius si bulgarit. Sau dintr-o tara calda, cu multe grade la soare. Sau dintr-un oras cosmopolit, dupa o istovitoare zi de cumparaturi.
Nu va retin.
Va doresc din suflet toate alea cu” fie ca, sper ca, imi doresc ca noul an sa”. Numai sa fie de bine. Si orice as spune eu, tot voi stiti mai bine ce va doriti.
Nu am spus nimic de sanatate si bani, astea-s de la sine cunoscute.
Sa iubim mult, frumos, pe cine vrem, cum vrem, cand vrem. Ca daca iubim asa, restul e…Chopin si dupa aia muzica.
Dup-aia mai vreau sa multumesc celor ce fac parte voit din viata mea. Sa le multumesc ca sunt ei, ca sunt eu si sa le spun ca vom continua „colaborarea”.
Multumesc pentru clipe si zile frumoase. Sa avem o viata frumoasa multi ani.

P.S.: Va multumesc pentru SMS-uri, apeluri- unele ratate dar notate :)- si pentru mesaje facebook-uite.

Lowlight-5 Lowlight-4 Lowlight-3

Lasă un răspuns

