Timpul e acum

  Esti minunea venita la momentul potrivit. Pana la tine nu am stiut ca el exista…Nu am stiut ca pot iubi neconditionat, in orice moment al zilei, indiferent de stare si vreme pana sa te vad… 

  Fara sa fi stiut cum arata copilul perfect, nu am avut nici un dubiu ca tu vei fi acela. Desi mereu mi-am imaginat cum o sa fii cand o sa fii mare, realizez ca uneori mi-ar placea sa ramai Indruta… Stiu ca vei fi un om bun, sensibil, cu o inima maaaaaaare cat o paine calda, proaspat scoasa din cuptorul bunicii. 🙂
   Imi doresc sa ai o viata frumoasa si sa iei decizii intelepte, sa iti indeplinesti visul sa nu te temi de esec.  Asta pentru ca stiu ca tu iti vei  depasi limitele. Ai acel ceva.
Esti copilul pe care-l doresc oricarei mame din lume si ii multumesc lui Dumnezeu ca m-a ales pe mine.
La multi ani frumosi, copilul meu minunat!

Ca te iubesc de nu te vezi stii deja. 

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

